بر خلاف تصور عموم، خانم‌ها، تنها هنرجویان کلاس‌های خیاطی نیستند و آقایان نیز در این عرصه با مهارت بالا حضور دارند. به گونه‌ای که بیشتر نیروهای تولیدی‌های لباس زنانه و مردانه را آقایان تشکیل می‌دهند و در دنیای مد و فشن نیز طراحان مرد صاحب‌نام زیادی حضور دارند. بر این اساس ما نیز در آموزشگاه خیاطی هنرمادر تصمیم گرفتیم تا با برگزاری دوره‌های خیاطی آقایان، زمینه ورود هنرجویان آقا را به بازار کار فراهم کنیم.

کلاس‌های آموزشگاه خیاطی مردانه چطور برگزار می‌شود؟

دوره آموزش خیاطی آقایان جدا از کلاس‌های زنانه و به طور ویژه، مخصوص هنرجویان آقا برگزار می‌شود. این دوره با حضور مربی آقا در آموزشگاه هنرمادر برگزار می‌شود.

در این دوره آموزشی تمام تکنیک‌های حرفه‌ای، خیاطی بازار محور، نحوه برش و دوخت انواع لباس‌های زنانه و مردانه توسط اساتید مجرب و حرفه‌ای آقا به هنرجویان ارائه می‌شود. در نتیجه هنرجویان می‌توانند پس از اتمام دوره سریعاً جذب بازار کار شوند.

در آموزشگاه خیاطی آقایان چه مهارت‌هایی را می‌آموزیم؟

در آموزشگاه خیاطی آقایان اصلی‌ترین مباحث خیاطی زنانه از دوره نازک‌دوزی تا دوخت انواع مدل‌های یقه، جیب و لباس به هنرجویان آموزش داده می‌شود. از این رو هنرجو پس از اتمام کامل این دوره‌ها می‌تواند به عنوان یک خیاط حرفه‌ای هم در حرفه دوخت لباس‌های زنانه و هم لباس‌های مردانه فعالیت کند. این دوره، آموزش‌ها و نکات کاربردی بسیاری را در برمی‌گیرد که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند:

  • راسته دوزی
  • مانتودوزی
  • نازک‌دوزی زنانه
  • ضخیم‌دوز زنانه و مردانه
  • آموزش دوخت شلوار زنانه و مردانه
  • کت مردانه
  • الگوساز و برشکار شخصی‌دوز و تولیدی
  • لباس ورزشی و کشی
  • پیراهن دوز مردانه
آموزش الگوکشی آقایان

خیاطی آقایان بر اساس چه متدی آموزش داده می‌شود؟

کلیه مباحث در دوره‌های خیاطی آقایان، از صفر تا صد و زیر نظر اساتید مجرب و باسابقه، بر اساس متد مولر و متدهای ایتالیایی به هنرجویان آموزش داده می‌شوند. این دوره‌ها ترکیبی از آموزش‌های عملی و تئوری هستند و هنرجویان می‌توانند در طی دوره چندین کار آماده شده را با خود به منزل ببرند.

ساعت و روزهای برگزاری کلاس‌های خیاطی آقایان

اگر تمایل دارید تا در دوره‌های خیاطی آقایان شرکت کنید اما به دلیل مشغله‌های کاری، فرصت ثبت نام در کارگاه‌های خیاطی را پیدا نمی‌کنید، لازم نیست نگران باشید. ما در آموزشگاه هنرمادر این دوره را در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته از ساعت 17 تا 19 و 19 تا 21 برگزار می‌کنیم، تا هنرجویان شاغل نیز بتوانند به راحتی در آن شرکت کنند.

روزهای جمعه نیز آموزشگاه از ساعت 9 صبح تا 9 شب برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی، تنها مختص به آقایان باز خواهد بود.

صفر تا صد آموزش خیاطی آقایان

دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای خیاطی آقایان و ورود به بازار کار بین‌المللی

مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای از جمله مدارک معتبر و بین‌المللی است که هنرجویان می‌توانند پس از اتمام دوره‌های تخصصی برای دریافت آن اقدام کنند. این مدرک علاوه بر اینکه شانس ورود هنرجویان به بازار کار حرفه‌ای در ایران را افزایش می‌دهد، فرصتی برای کسب درآمد و حضور در بازار بین‌المللی را نیز برای آنها فراهم می‌سازد.

اگر به دنبال یک شغل پردرآمد و تضمین شده هستید همین حالا برای اطلاع از شهریه و زمان دقیق برگزاری دوره‌های خیاطی آقایان با شماره تلفن 22206719-021 تماس بگیرید. ما در آموزشگاه خیاطی هنرمادر پاسخگوی کلیه سوالات شما در خصوص ثبت‌نام در این دوره آموزشی هستیم.