دوره آموزش دوخت لباس کودک و نوجوان یکی از درآمدزاترین دوره‌های آموزش خیاطی است زیرا از بازار کار بسیار خوبی برخوردار است و هنرجو می تواند با یاد گیری این دوره مهارت‌های مهمی برای دوخت انواع لباس بچه‌گانه کسب کند. این دوره در آموزشگاه خیاطی هنرمادر به صورت جامع و با بیان نکات کلیدی و متدهای روز دنیا به هنرجویان آموزش داده می‌شود.

آموزش دوخت لباس کودک نوجوان در چند رده سنی؛ تقسیم‌بندی مهارت‌ها

در دوره آموزش خیاطی دوخت لباس کودکان و نوجوانان انواع لباس های راحتی، لباس های مهمانی و لباس خواب آموزش داده می شود. اما مهم‌ترین نکته‌ای که دراین دوره آموزشی وجود دارد، این است که ممکن است آموزش‌ها به چند بخش تقسیم شده‌اند تا هم مفاهیم و نکات به دقت منتقل شوند و هم فهم موضوعات برای هنرجویان ساده‌تر گردد.

در این طبقه بندی، دوره آموزشی لباس کودک به دو بخش تقسیم شده است:

دوره اول، دوخت لباس نوزادی

این دوره یک پکیج کامل آموزشی برای دوخت انواع لباس‌های محدوده سنی 0 تا 2 سال است. انواع سرهمی، شلوار، پیراهن و هر لباس دیگری که ر این محدوده سنی طرفدار دارد را می‌توانید در این دوره یاد بگیرید.

آموزش دوخت لباس نوزاد

دوره دوم، آموزش دوخت لباس بچه‌گانه

دوره دیگری که برای دوخت انواع لباس کودک و نوجوان طراحی شده، لباس‌های کودک در محدوده سنی 2 تا 14 سال است. در حقیقت این دوره یک آموزش کامل از متدها و ترفندهایی است که به شما کمک می‌کند در دوخت انواع لباس بچه گتنه مهارت کسب کنید.

کلاس دوخت لباس کودک

آیا دو دوره آموزش لباس بچه گانه پیش نیاز یکدیگرند؟

بخش بندی کارگاه آموزش دوخت لباس کودک و نوجوان تنها به دلیل تفاوت نکات و بازه گسترده آموزش اتفاق افتاده است. در حقیقت هیچ کدام از این دوره‌ها پیش نیاز دیگری نیستند و حتی می‌توانید تنها یکی از این دوره‌ها را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

برای مثال اگر هدف شما از گذراندن این دوره دوخت لباس برای فرزند 4 ساله‌تان است، می‌توانید تنها دوره دوخت لباس برای سن 2 تا 14 سال را شرکت کنید. اما اگر به هدف ایجاد کسب و کار، راه اندازی تولیدی یا کسب درآمد خانگی قصد شرکت در دوره را دارید، پیشنهاد ما به شما گذراندن دوره کامل آموزش دوخت لباس کودک و نوجوان است.

برای شرکت کلاس دوخت لباس کودک و نوجوان باید چه چیزهایی بلد باشیم؟

دوخت لباس‌های کودک و نوجوان یک آموزش پایه‌ای است. بنابراین افراد مبتدی که اطلاعات کمی از دوخت‌های خاص دارند نیز می‌توانند در این کارگاه شرکت کنند. اما شرط اصلی یادگیری در این کارگاه این است که دوره نازک دوزی را گذرانده باشید و با مفاهیم خیاطی، انواع دوخت و برش‌ها آشنایی پایه‌ای داشته باشید.

کاربرد کلاس خیاطی لباس کودک و نوجوان

قطعا شما با شرکت در هر کدام از دوره های خیاطی می توانید در تولیدی های مختلف کار کنید یا کسب و کار خودتان را راه بیاندازید. البته بسیاری از افراد نیز به هدف دوخت لباس برای فرزندان خود و برای رفع نیاز شخصی به این کارگاه مراجعه می‌کنند. چراکه خرید لباس بچه در این روزها هزینه بالایی دارد و با یادگیری دوخت انواع لباس کودکانه، می‌توانید مدیریت خوبی در هزینه‌ها ایجادکنید. به علاوه لباس‌هایی که برای فرزندان خود می‌دوزید، تا همیشه به یک یادگاری ارزشمند برای آنان تبدیل می‌شوند.

هنرجویان در پایان دوره آموزشی لباس برای کودک و نوجوان چه مهارت هایی می‌آموزند؟

در دوره خیاطی آموزش لباس کودک و نوجوان، هنرجو توانایی الگوسازی و دوخت لباس‌ های گروه سنی 0 تا 14 سال را بدست می ‌آورد. همچمنین هنرجویان در این دوره با دوخت انواع لباس ‌های راحتی و رسمی مخصوص کودکان و نوجوانان مانند: پیراهن، بلوز، شلوار، شلوارک، لباس راحتی و لباس خواب آشنا می ‌شوند. به همین جهت پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از حضور در این کلاس در دوره آموزش الگوسازی شرکت کنید.

دوخت لباس بچه گانه

ارائه مدرک فنی حرفه ای در پایان دوره دوخت لباس کودک و نوجوان

در آموزشگاه هنرمادر در پایان هر دوره آموزش تخصصی هنرجویان می توانند مدرک معتبر و رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور دریافت کنند. هنرآموزان با در دست داشتن این مدرک امکان و قابلیت بیشتری برای ورود به بازار کار دارند. البته دریافت این مدرک به قابلیت‌های هنرجو در خصوص قبولی یا عدم قبولی در آزمون فنی و حرفه‌ای بستگی دارد.

اگر علاقه مند به شرکت در دوره های آموزشگاه خیاطی خصوصا یادگیری لباس کودک و نوجوان یا لباس های کاربردی برای خودتان هستید می توانید با شماره آموزشگاه 22206719 تماس بگیرید. اگر شما ساکن شهرهایی جز تهران هستید می توانید به صورت تلفنی مشاوره های لازم برای شرکت در کلاس ها و زمان برگزاری آن ها را دریافت کنید.